Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Jednotlivé poplatky v bance neřeším, řeším je nasčítaně jako jednu částku, zda je vysoká, nížší, nebo žádná. Jsem u banky, která mi měsíčně účtuje poplatky a k bankám, které mají jen židli v obchoďáku a poplatky nulové, nebo podobné banky, tak k těm se mi zatím přestupovat nechce, i když bych bezpochyby ušetřila, ale porovnávám i ostatní služby.

 Jak má banka nastavený ochranný systém u elektronického bankovnictví, jeho úroveň a grafiku , jak bystré jsou její služby když po ní něco chci, jak mi vychází vstříc, když od ní něco potřebuji, kam investuje mé peníze atd.. Banka, která má dnes nastaveny takové podmínky, které jsou líbivé, po čase své podmínky mění a včil co, lítat od banky k bance? Mám špatnou zkušenost s Raiffeisen bankou, ačkoliv splňovala všechna má hlediska, která jsem na výběr banky uplatňovala. Ale, najednou změnili podmínky, ne výši poplatků, ale podmínky a to dost značně, nezbylo než se namíchnout a odejít.

1 0
možnosti
JB

J23a12n 25B19u32r79i95a96n

6. 11. 2015 12:13

Víte, já osobně mám zkušenost se třemi bankami - ČS, KB a Fio.

Nejprve jsem byl u České spořitelny. Chodila mi tam výplata, měl jsem zadány trvalé příkazy, používal debetní kartu. Za všechny operace i za vedení účtu jsem platil poplatky (mohlo to být tak 100 Kč/měs). Skončil jsem, když jsem chtěl internetové bankovnictví a to bylo rovněž zpoplatněno.

V našem městečku měla tehdy pobočku jen jedna další banka - KB. To mělo již internetové bankovnictví zdarma. Takže jsem otevřel účet tam se zhruba stejnými poplatky.

A asi před 10 lety jsem se definitivně naštval a riskl zřízení účtu u Fia (tehdy ještě záložna). Chovám se víceméně stále stejně, jen těch bankovních operací jsou na mém účtě měsíčně už stovky. A u Fiu jsem kupodivu zaplatil snad jen za výběr hotovosti v zahraničí.

Myslím, že hlavní rozdíl je v tom, že Fio nemá potřebu ročně odvádět miliardy Kč svým vlastníkům na dividendách. Fiu stačí, že je v kladné nule a že jako banka roste.

1 0
možnosti
ZO

No já myslím že banky jsou za vedení účtů už placeny tím, že mohou se svěřenými penězi disponovat a dále je půjčovat za úrok.. ;)

5 0
možnosti
PB

P39e38t17r 34B25ý23č23e63k

6. 11. 2015 11:57

A to nemluvě o možnosti investic daných peněz za účelem zisku ..

1 0
možnosti
MK

Zvláštní, že tohle tvrdí člověk, který byl zaměstnán u KB a GE Money a po celá léta poplatkovou politiku obhajovala. Proč to zveřejňuje až teď? Předtím to nevěděla?  Asi dle hesla, koho chleba jíš, toho píseň zpivej.

0 0
možnosti
PB

P36e39t69r 73B72ý36č92e80k

6. 11. 2015 10:56

Takže vám příjde fajn poplatek za zadání příkazu či změny trvalého příkazu přes internetbanking což je automatická činnost, kterou provede program po tom co ho sám klient zavede do systému. To je jako by se měly vybírat peníze za to, že se někdo dívá na sochu sv. Václava na Václavském Náměstí ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1235x
Bývalá ředitelka komunikace v Komerční bance a v GE Money Bank. Dnes žena, která se po mnoha letech v korporátním prostředí, rozhodla postavit vlastní podnikání. Fascinují mě české ženy, které zvládnou to, co snad nezvládne žádná jiná žena na světě. Jen mám pocit, že to pro ně není tak úplně dobře. A pokouším se to změnit. Kromě toho mě baví pozorovat s odstupem několika let svou někdejší profesi.

Seznam rubrik