Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, dojímáme se rádi, slzíme a otíráme nos do kapesníku. Kdo ale skutečně po zhlédnutí toho klipu udělá něco se svým životem? Drtivá většina se zas bude dál honit za blahobytem v marné naději, že v něm naleznou své životní štěstí.

1 0
možnosti
PK

Ano, to sedí. Dnešní doba si zakládá na kočičím zlatu, symbolem to povrchnosti. Hlavní metou jsou prachy a ty musí být ze všeho.

1 0
možnosti
Foto

I75v71a77n 30M71a17r26e70k

9. 12. 2015 10:49

Divím se že pro nás "osamělá srdce" ještě nikdo nevyrábí "vánoční" rybí polévku v prášku + smaženého kapra v konzervě a bramborový salát ve vakuovém balení ? ! 8-o;-(;-(;-(

0 0
možnosti

J26a35n 72Š61e69s24t90á35k

10. 12. 2015 10:53

klídek, k mání je vše co jste vyjmenoval, v nejhorším můžete jít na čerstvou štědrovečerní  večeři přímo do restaurace či hotelu;-D

0 0
možnosti
AR

A18n22n24a 34R49a51d48o50v92á

9. 12. 2015 10:47

S těmi muslimskými zeměmi je to vtip, že?:-/

2 0
možnosti
MK

Nedostatek hlubokých hodnot vede ke kýčovité sentimentalitě a povrchnosti. Máte pravdu, že Evropa je toho nejlepším důkazem.

3 0
možnosti
LN

Zmíněná reklama je patetická srágora.

2 0
možnosti
JS

Muslimska kultura je zamerena na rodinu. Prave jsme to videli v St. Bernardinu, kdyz rodice  odlozili svoje sestimesicni dite pribuznym,aby mohli postrilet  svoje spolupracovniky na vanocni party.

6 2
možnosti
MK

Je to příznačně smutné, že se vždy najde nějaký imbecil, který si potřebuje vylít svůj rasový vztek třebas i u článku, který pojednává o něčem úplně jiném.

2 4
možnosti
PH

Hezky a pravdivě napsaný (reklamu jsem viděl a emoce z ní přímou kapou, smrk fňuk) - a k tomu konci, to víte, nějaká naděje, nějaké narození, to neprodává, to nezabalíte, cenovka na ní nedrží, ve výloze jí to nesluší, tak co s tím.

Už to vidím, jak přijde paní do nákupáku a ptá se příručí: Tak kde tu máte tu naději? Je to na litry a nebo na kila - či jen kusovka. Beru dvě, možná tři, táta bude chtít taky!"

3 1
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1235x
Bývalá ředitelka komunikace v Komerční bance a v GE Money Bank. Dnes žena, která se po mnoha letech v korporátním prostředí, rozhodla postavit vlastní podnikání. Fascinují mě české ženy, které zvládnou to, co snad nezvládne žádná jiná žena na světě. Jen mám pocit, že to pro ně není tak úplně dobře. A pokouším se to změnit. Kromě toho mě baví pozorovat s odstupem několika let svou někdejší profesi.

Seznam rubrik